حقوق و قضا

بازی  دادفر  منتشر شد

بازی  دادفر  منتشر شد

به گزارش حقوق و قضا بازی دادفر با هدف آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان حقوق بخصوص کارآموزان وکالت طراحی و منتشر گردید.



به گزارش حقوق و قضا به نقل از مهر، بازی «دادفر» با هدف آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان حقوق بخصوص کارآموزان وکالت با همکاری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان طراحی و تولید گردیده است.
در طراحی این بازی بعنوان یک بازی جدی، تلاش شده تا حد ممکن از موضوعات پُر چالش دستگاه قضا در محاکم قضایی کشور در تدوین و طراحی پرونده ها استفاده گردد. فرایند بازی بگونه ای برای مخاطب آماده گردیده که ضمن بررسی تخصصی و روبرویی با چالش های جدی در محیطی جذاب و بازی وار، دانش حقوقی خویش را ارزیابی نماید.
در این بازی ابتدا کاربر حوزه مورد نظر خود برای دریافت و بررسی پرونده را از میان 20 حوزه انتخاب کرده و در 3 روز یا مرحله به عنوان مدیر یک موسسه حقوقی و در نقش یک کارشناس حقوقی و وکیل پرونده، در رویارویی با رجوع کنندگان به آنها رسیدگی می نماید و در صورتیکه چاره پرونده را به درستی انتخاب کرده باشد، موفق به حل پرونده شده و می تواند با کسب درآمد از پرونده های موفق خود، به توسعه موسسه حقوقی ازجمله افزایش تعداد کارشناسان یا حتی ظاهر موسسه، بپردازد.
البته در نسخه اول که به شکلی آزمایشی هم تلقی می گردد، سطح توسعه کم دیده شده است که در نسخه های بعدی تقویت می گردد. در نسخه های بعدی کاربران امکان رقابت با یکدیگر در سطحی وسیع و با پرونده های بسیار را خواهند داشت. لازم به ذکر است در طراحی پرونده های بازی تلاش گردیده تا حد ممکن از پرونده های مشابه واقعی استفاده گردد تا کاربر وضعیت واقعی دعاوی را به خوبی درک نماید.

1400/05/25
13:50:56
5.0 / ۵
1077
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
judcms.ir - مالکیت معنوی سایت حقوق و قضا متعلق به مالکین آن می باشد