حقوق و قضا
دادستان گنبدكاووس:

ضارب پرستار و نگهبان بیمارستان گنبدکاووس دستگیر شد

ضارب پرستار و نگهبان بیمارستان گنبدکاووس دستگیر شد

به گزارش حقوق و قضا، گلستان دادستان گنبدکاووس از دستگیری عامل ضرب و شتم کادر درمان و حراست فیزیکی یکی از بیمارستانهای گنبدکاووس اطلاع داد.


حسینعلی ایزد بامداد امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان ضمن اشاره به ضرورت حفظ کرامت کادر درمان و تلاشگران عرصه سلامت، اظهار نمود: همه خادمان به مردم در بخش های مختلف ادارات و نهادها باید مورد احترام قرار گرفته و نقد و اعتراض و... باید منطقی و از مسیر قانونی صورت بپذیرد.
وی با اشاره به اینکه بامداد روز گذشته یک نفر با کادر درمان ِ بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس درگیر و به 4 نفر همچون یک پرستار و سه نفر از نگهبانان این بیمارستان آسیب زد، اضافه کرد: بلافاصله بعد از گزارش این حادثه دستور بررسی و پیگیری سریع علت و جلب فرد ضارب صادر شد.
دادستان گنبد کاووس از دستگیری عامل ضرب و شتم کادر درمان در این بیمارستان اطلاع داد و اظهار داشت: این فرد الان بازداشت است و به افترا ضرب و جرح عمدی و اختلال در نظم و آسایش عمومی در دادسرای این شهرستان برای او پرونده تشکیل شده است.
ایزد با تکیه بر این که برخورد با کسانی که در مراکز درمانی این شهرستان اختلال ایجاد کنند، سخت گیرانه خواهد بود، تصریح کرد: این مسئله را صریح و شفاف می گوئیم که در مقابل این رفتارهای خارج قانون و قاعده اغماضی درکار نخواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: نظر به اهمیت حفظ کرامت عزیزان کادر سلامت و درمان، پرونده مخلان نظم و امنیت در مراکز درمانی، با اولویت رسیدگی خواهد شد.





منبع:

1401/06/12
18:11:29
5.0 / ۵
456
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
judcms.ir - مالکیت معنوی سایت حقوق و قضا متعلق به مالکین آن می باشد