حقوق و قضا

گشایش شعب ویژه نظام دامپزشکی شورای حل اختلاف استان تهران

گشایش شعب ویژه نظام دامپزشکی شورای حل اختلاف استان تهران

دو شعبه ویژه نظام دامپزشکی شورای حل اختلاف استان تهران با حضور معاون قضایی شورای حل اختلاف استان تهران و  رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور امروز (دوشنبه) ۲۶ مهرماه سالجاری راه اندازی شد.



به گزارش حقوق و قضا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران، مراسم افتتاح شعب ویژه نظام دامپزشکی شورای حل اختلاف استان تهران با حضور قربانیان معاون قضایی رئیس شورای حل اختلاف استان تهران در امور اجرایی، عمومی و اجرای احکام و صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، خردمند سرپرست مجتمع شهدای مدافع سلامت شورای حل اختلاف تهران و دیگر مقامات و مسئولین قضایی عصر روز دوشنبه مورخ ۲۶ مهر ماه سالجاری در محل ساختمان سازمان نظام دامپزشکی برگزار شد.

در ابتدای مراسم صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض خیر مقدم طی سخنان کوتاهی با بیان آنکه این سازمان هم اکنون قریب 42 هزار نفر عضو دارد و تلاش و تلاش وافر آن سلامت دام و در نتیجه سلامت انسان است گفت وظیفه سازمان در درجه اول صیانت از حقوق اعضاء و همزمان دفاع از حقوق خدمت گیرندگان از مجموعه می باشد.

وی اضافه کرد: با عنایت به این که حوزه کارکرد تخصصی این مجموعه طی 24 سال قبل بسیار گسترده شده و با عنایت به تحولات جامعه و افزایش پرونده های تشکیل شده در هیأت های انتظامی باعث گردید تا ما تلاش نماییم با استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف با حصول سازش از ارجاع پرونده به مراکز انتظامی و قضایی جلوگیری نماییم. با این اقدام هم حقوق مردم حفظ می گردد و هم عملکرد اعضاء سازمان نظام دامپزشکی به صورت سازمان یافته و منضبط ذیل مجموعه مجتمع شهدای مدافع سلامت نتایج مبارکی برای همکاران و مردم عزیز کشورمان به همراه خواهد داشت.

وی همینطور ابراز امیدواری کرد که نظیر این شعب در دیگر استان ها هم تأسیس گردد.

در ادامه مراسم قربانیان معاون قضایی شورای حل اختلاف استان تهران ضمن عرض تبریک هفته وحدت و ایام ولادت با سعادت ختم المرسلین حضرت محمد مصطفی (صلی الله ضد و آله و سلم) طی سخنانی با بیان رویکرد اصلی دستگاه قضایی در خصوص اشاعه فرهنگ صلح و سازش که برکات زیادی به همراه دارد یادآور شدند یکی از برکات آن کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی است و اضافه کرد: به سبب آنکه در رسیدگی به پرونده ها با سازش طرفین دعوی و با رضایت ایشان پرونده مختومه می شود باعث تلطیف فضای جامعه گردیده است.

وی در بخش دیگری از سخنانشان با ذکر مزیت های شورای حل اختلاف در مجموعه های مختلف همچون مجتمع ویژه شهدای مدافع سلامت (ویژه بهداشت و درمان) و دیگر شعب تخصصی که با نگرش تخصصی و حرفه ای هم از حقوق اعضاء سازمان و هم از حقوق مردم و مراجعین دفاع می کنند گفتند بدین سان 60% پرونده ها در شعب تخصصی هم اکنون با سازش مختومه می گردد.

وی در انتها برای همکاران این شعب آرزوی توفیق کردو احکام اعضاء شعب ویژه دامپزشکی شورای حل اختلاف تهران را اعطاء کرد.

نشانی شعب ویژه دامپزشکی عبارت است از بلوار کشاورز – خیابان فلسطین – پایین تر از خیابان بزرگمهر – کوچه شمشاد – ساختمان سازمان نظام دامپزشکی.





منبع:

1400/07/27
09:22:58
5.0 / ۵
978
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
judcms.ir - مالکیت معنوی سایت حقوق و قضا متعلق به مالکین آن می باشد