حقوق و قضا
استاندار مركزی:

پرونده ساکنین خیابان جهرم اراک بصورت ویژه پیگیری می شود

پرونده ساکنین خیابان جهرم اراک بصورت ویژه پیگیری می شود

به گزارش حقوق و قضا استاندار مرکزی با اعلان اینکه پرونده ساکنین خیابان جهرم امنیتی نیست و نیازی هم به مصوبه شورای تامین ندارد، اظهار داشت: استانداری و دادگستری این پرونده را بصورت ویژه پیگیری می کنند.



به گزارش حقوق و قضا به نقل از مهر، فرزاد مخلص الائمه بامداد شنبه در دیداری که به همراه رییس کل دادگستری استان مرکزی در محله جهرم اراک داشت در گفت و گو با مردم در جمع خبرنگاران با اشاره به تماس معاون اول رییس جمهور و دستور وی برای پیگیری ویژه این پرونده مالکان جهرم اظهار نمود: شرح کامل موضوع و پیگیری های انجام شده برای ایشان تشریح شد و ایشان بر پیگیری حقوق مردم و رسیدگی ویژه به این مسئله تاکید نمود.
وی افزود: این پرونده یک پیشینه چندین ساله دارد و رأی موجود مربوط به سال ۹۵ است که با پیچیدگی ها و کش و قوس هایی مواجه بوده است.
استاندار مرکزی اشاره کرد: شاید اگر افراد در این پرونده در زمان مناسب مورد معاضدت حقوقی قرار می گرفتند، ماجرا به شرایط بهتری ختم می شد ولی با این وصف دستگاه اجرائی در کنار دستگاه قضا با تمام توان برای احیا و استیفای حقوق مردم تلاش می کند.

مخلص الائمه اظهار داشت: در شروع کار بنده بعنوان استاندار استان مرکزی، در نخستین جلسه شورای تامین این مساله مورد بحث و بررسی قرار گرفت. البته این موضوع، موضوعی امنیتی نیست و نیازی هم به مصوبه شورای تامین ندارد.
وی افزود: دادگستری کل استان با اختیاراتی که داشته هم دستور توقف اجرای حکم را صادر کرده و هم اعاده دادرسی پذیرفته شده است و در مجموع همه اقداماتی که در زمینه قضائی استان درباب این پرونده قابل پیگیری بوده توسط دادگستری استان انجام شده است.
استاندار مرکزی در آخر بیان کرد: این مساله یک موضوع قضائی و درحال درنوردیدن روند قانونی خود است، و ما در استانداری وظایفی بر عهده داریم و هم به لحاظ رعایت و ملاحظه حقوق شهروندان و هم به جهت استیفای حقوق آنان این مساله را با قوت دنبال خواهیم کرد.


منبع:

1400/08/30
11:36:37
5.0 / ۵
1203
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
judcms.ir - مالکیت معنوی سایت حقوق و قضا متعلق به مالکین آن می باشد