حقوق و قضا
آیت الله جنتی در جلسه شورای نگهبان:

مقام معظم رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند

مقام معظم رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند

به گزارش حقوق و قضا دبیر شورای نگهبان اظهار داشت: مقام معظم رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند که دعا برای سلامتی و طول عمر با عزت ایشان برای ما فرض است.


به گزارش حقوق و قضا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز چهارشنبه (۵ آبان ۱۴۰۰) این شورا با تبریک به مناسبت روز پرخیر و برکت ۱۷ ربیع الاول فرارسیدن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) اظهار داشت: الحمدلله یکی از امتیازات فرهنگ غنی تشیع وجود مناسبت های متعدد همچون اعیاد و شهادت ائمه اطهار علیهم السلام است که در دیگر فرهنگ ها چنین چیزی وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه هر مناسبتی (اعیاد و شهادت ائمه ضد السلام) تجدید حیات تشیع است، عنوان کرد: در این مناسبت ها مطالبی راجع به ائمه معصومین علیهم السلام مطرح می شود که این مساله بسیار ارزشمند است و الحمدلله این فرهنگ امروز شایع و رایج است.
دبیر شورای نگهبان افزود: امروز شاهد می باشیم که در هر مناسبت مذهبی در شهرهای بزرگ و کوچک و روستاها مردم مراسم جشن و عزاداری برگزار می کنند و ما خوشحالیم که از این فرهنگ برخورداریم و سایه خاندان علیهم السلام بر سر ما گسترده است.
وی اضافه کرد: امیدوارم که ما هم بتوانیم راه ائمه اطهار علیهم السلام را ادامه دهیم و از مناسبت ها که هرکدام خاصیت خویش را دارد، حداکثر استفاده را ببریم.
جنتی در انتها ضمن اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار عمومی ربیع الاول تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری نشان از اشراف و درک جامع ایشان از مسائل امت اسلامی داشت و ایشان شخصیتی آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند که دعا برای سلامتی و طول عمر با عزت ایشان برای ما فرض است.




منبع:

1400/08/05
19:46:44
5.0 / ۵
1028
تگها: اسلامی
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
judcms.ir - مالکیت معنوی سایت حقوق و قضا متعلق به مالکین آن می باشد