حقوق و قضا
رئیس اداره تصفیه امور ورشكستگی دادگستری تهران اعلام كرد

احیاء کارخانه شهاب سنگ صادق با حمایت دادگستری استان تهران

احیاء کارخانه شهاب سنگ صادق با حمایت دادگستری استان تهران

حقوق و قضا: رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران از احیاء کارخانه شهاب سنگ صادق با حمایت های دستگاه قضایی آگاهی داد.



به گزارش حقوق و قضا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، بابک ترکی رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران از احیاء کارخانه شهاب سنگ صادق تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران آگاهی داد و عنوان کرد: این شرکت به سبب دادنامه ای از دادگاه عمومی حقوقی شهرستان قم ورشکسته اعلام گردید که در اجرای ماده ۸ قانون اداره تصفیه امور ورشکستگی رونوشت آن جهت امر تصفیه به این اداره ارسال شد.

رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران اشاره کرد: این شرکت که در شهرک صنعتی محمودآباد در قم قرار دارد، از سال ۱۳۹۴ بطور کامل تعطیل بود.

وی اظهار نمود: با کوشش های اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران و تشکیل جلسات گوناگون و مستمر با مالک و دستگاه های خدمات رسان شامل آب، برق، تامین اجتماعی، امور مالیاتی، شهرک های صنعتی و... ضمن جلوگیری از فروش تجهیزات و ماشین آلات کارخانه، این کارخانه احیاء شد و هم اکنون با ظرفیت حدود ۴۰ نفر نیروی کار درحال فعالیت است.

ترکی در آخر خود با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از چرخه تولید اشاره کرد: در وضعیت فعلی دستگاه قضایی نیز در جهت پشتیبانی از تولید قدم در میدان نهاده و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.




منبع:

1400/05/27
23:39:04
5.0 / ۵
1193
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
judcms.ir - مالکیت معنوی سایت حقوق و قضا متعلق به مالکین آن می باشد