حقوق و قضا
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان:

مردم ساعات اولیه پای صندوق های رأی بیایند و شكست دیگری برای دشمن رقم بزنند

مردم ساعات اولیه پای صندوق های رأی بیایند و شكست دیگری برای دشمن رقم بزنند

به گزارش حقوق و قضا معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان اظهار داشت: باید با حضور پای صندوق های رأی و ایجاد وفاق، همراهی و همدلی اجازه ندهیم دشمنان به خانه های من و شما و جوانان که سرمایه های نظام هستند، لطمه وارد کنند.


به گزارش حقوق و قضا به نقل از ایسنا، محمدحسن صادقی مقدم در گردهمایی عوامل انتخابات ۱۴۰۰ استان تهران که بامداد امروز در مرکز همایش های بین المللی هتل ارم برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که در به ثمر نشستن و هم در اهداف و حوادث قبل و پس از انتخابات رخ داده برجستگی و خاصیت های خاصی است که اختصاص به انقلاب اسلامی دارد. همه استکبار تلاش کردند که این انقلاب به وقوع نپیوندد اما خداوند اراده کرد که قلوب مردم به تسخیر رادمردی درآید که اراده کرده بود که سخن حق را به کرسی بنشاند.
وی ادامه داد: این انقلاب آسان به دست نیامده است و ملت بزرگ ایران هزینه هایی پرداخته است که این هزینه ها کم نیست. این انقلاب برای تداوم، نیاز به مقاومت، ایثار، فداکاری و بصیرت شما دارد تا در انتخابات جمعه آینده، برگ زرین دیگری را بر این نهضت اسلامی جاویدان سازید.
معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان اضافه کرد: همه عوامل اجرائی انتخابات نهایت همکاری و همراهی را با دوستان در وزارت کشور و سایر معاونین و مقامات استانها، استانداری ها، فرمانداران محترم داشتیم و هماهنگی های لازم را صورت دادیم و به حمدالله نتایج خوبی فرا می رسد.
وی درباب میزان مشارکت مردم در انتخابات نیز اظهار داشت: از خداوند می خواهیم که انشالله دل های این مردم را به حرکت درآورد تا برای حفظ و بقای نظام اسلامی حرکت دیگری را نقش آفرینی کنند.
صادقی مقدم افزود: با سایر دستگاهها همچون وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ثبت احوال و کلیه مقامات استانی و آموزش و پرورش نیز همکاری خوبی داشتیم.
وی به شبکه اجرا و نظارت اشاره نمود و اضافه کرد: اشکالاتی دراین زمینه وجود دارد که برای حل این اشکالات طرح های نو و جدیدی طراحی می شود. اصرار مجلس این بود که شورای نگهبان به کمک بیاید. واقعاً شورای نگهبان امکاناتی اندک دارد و در این دوره نمی توانستیم در این قسمت بیشتر کمک نماییم با طرح هایی که در دست است، انشاالله بتوانیم در آینده دراین زمینه ها هم کمک نماییم.
این عضو حقوقدان شورای نگهبان اظهار نمود: طبق وظیفه دینی ما، آنچه که خواست مردم است در صحت و سلامت و نهایت سرعت باید اجرا شود و به معرض نمایش گذاشته شود. در انتخابات شوراهای شهر خصوصاً شهر تهران که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اراده مردم را با صحت و امانت منتقل نماییم. باید دقت کنیم که آخرت خودرا برای دیگران هزینه نکنیم.
وی با اشاره به مصوبه ستاد مقابله با کرونا درباب ساعت برگزاری انتخابات، اظهار داشت: ما باید از ساعت ۷ بامداد آماده رأی گیری باشیم که اشخاص پشت درهای حوزه های انتخاباتی نمانند که سبب ضد تبلیغ نشود.
صادقی مقدم افزود: آنچه که پذیرفته شد این است که از ۷ بامداد تا ۱۲ شب ستاندن رأی شود و اگر بعد از آن ساعت شخصی تشریف بیاورد، داخل رای گیری شود که با همکاران وزارت کشور دراین زمینه هماهنگی صورت گرفت.
وی افزود: از مردم می خواهیم که در همان ساعات اولیه پای صندوق های رأی حاضر شوند و کار را تمام کنند و با حضورشان میزان مشارکت را بالا ببرند و شکست دیگری را برای دشمن رقم بزنند. رأی دادن، ادامه راه مدافعان حرم است.
معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان با اعلان اینکه دشمن به دنبال اختلاف افکنی در بین افراد و گروه ها و جریان هاست، اظهار داشت: باید با حضور پای صندوق های رأی و ایجاد وفاق، همراهی و همدلی اجازه ندهیم دشمنان به خانه های من و شما و جوانان که سرمایه های نظام هستند، لطمه وارد کنند.




منبع:

1400/03/23
09:37:19
5.0 / ۵
1031
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
judcms.ir - مالکیت معنوی سایت حقوق و قضا متعلق به مالکین آن می باشد