حقوق و قضا
با حضور رئیس قوه قضاییه

بیمارستان عدل مورد بهره برداری قرار گرفت

بیمارستان عدل مورد بهره برداری قرار گرفت

به گزارش حقوق و قضا بیمارستان فوق تخصصی قوه قضاییه با حضور رئیس قوه قضاییه و تعدادی از مسؤلان مورد بهره برداری قرار گرفت.



به گزارش حقوق و قضا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آئین بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی «عدل» وابسته به قوه قضاییه پس از ظهر امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

این بیمارستان فوق تخصصی که در جهت تکریم، حفظ و ارتقاء سلامت قضات و کارکنان دستگاه قضا و عموم مردم راه اندازی شده، در آستانه ماه ضیافت الهی به صورت رسمی شروع به کار کرد.

رئیس قوه قضاییه ضمن بازدید از بخش های این مجموعه عظیم درمانی که در محدوده دشت بهشت شهر تهران قرار دارد، در جریان روند ساخت و همینطور فعالیت قسمت های مختلف آن قرار گرفت.

بیمارستان «عدل» با ۱۸۶ تخت در چارچوب بخش های اورژانس، تصویربرداری، داروخانه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، کلینیک، بخش ICU-OH، VIP، اسکوپی، اتاق عمل، ICU، CAT LAB، شیمی درمانی، LDR، CCU NICU، بستری داخلی، کودکان، نوزادان، زنان، دیالیز و بستری جراحی جهت عرضه خدمات درمانی به گیرندگان آماده شده است.

در آیین بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی عدل، علاوه بر مسؤلان عالی دستگاه قضا، تعدادی از مسؤلان حوزه بهداشت و درمان همچون ایرج حریرچی معاون وزیربهداشت و درمان و حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، حناچی شهردار تهران و طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.




1400/01/23
10:18:51
5.0 / ۵
1090
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
judcms.ir - مالکیت معنوی سایت حقوق و قضا متعلق به مالکین آن می باشد