حقوق و قضا
حسین دهقان تاكید كرد

مواجهه رژیم صهیونیستی با بحران هویتی و عقیدتی

مواجهه رژیم صهیونیستی با بحران هویتی و عقیدتی

به گزارش حقوق و قضا، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جوار مرقد مطهر امام راحل، فریاد مظلومیت خواهی انسان های آزاده در پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و غزه و بحران امروز رژیم صهیونیستی را ثمره تفکر امام راحل و آرمان های وی بعنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی دانست.


به گزارش حقوق و قضا به نقل از ایسنا، حسین دهقان ظهر امروز با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب و در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل اظهار داشت: ما بر روح ملکوتی امام راحل که نهال انقلاب اسلامی را غرس کردند و شهدایی که با خونشان این نهال را آبیاری و بارور کردند درود می فرستیم.
وی با اشاره به اینکه با رهنمودها و فرامین حضرت امام راحل و به دنبال ایشان مقام معظم رهبری این نظام به یک قدرت جهانی تبدیل گشته، اضافه کرد: باور ما بر اینست که بار این انقلاب بر دوش مردم و پا برهنگانی بوده است که حضرت امام، خدمتگزاری به آنها را فخر خود می دانستند و طبیعتا سازمان ما هم به نام ایشان و برای خدمت گزاری به همان طبقات جامعه بوجود آمده است تا همه همت خویش را برای این هدف به کار گیرد.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تکیه بر این که امروز این مهم، مورد توجه رهبری عزیز است اظهار داشت: با اطمینان عرض می کنم که رهبر معظم انقلاب هم همان تاکیدات و اولویت ها و حساسیت ها را درمورد رسیدگی و خدمت به محرومان دارند و ایشان به واقع علمدار شعارهای بنیانگذار کبیر انقلاب هستند و همواره راه امام و مکتب ایشان را زنده نگه داشته اند.
دهقان خاطرنشان کرد: سال جاری علاوه بر اینکه ما سوگوار سالگشت رحلت حضرت امام (ره) هستیم، سانحه ای هم در کشور رخ داد که رئیس جمهور عزیزمان را از دست دادیم و انشالله همانطور که ملت قدرشناس ما اثبات کردند و از خادمین خود سپاسگزاری و قدردانی کردند، در ادامه مسیر هم انتخابات پرشوری را رقم بزنند.
وی با اشاره به اینکه همه ما افتخارمان به اینست که شاگردان مکتب امام راحل باشیم افزود: ما امیدواریم با قدرت انتخابی که مردم انجام می دهند این مسیر تحکیم شود و ان شاءالله انقلابمان که با نام امام (ره) زنده است و با نام امام راحل پیش رفته، ادامه مسیر نورانی اش را با اقتدار و صلابت بیشتر، ادامه دهد.
دهقان ضمن اشاره به جهانی شدن آرمان های امام راحل در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: امروز در تمام منطقه و حتی دانشگاه های دنیای غرب، شاهد فریاد مظلومیت خواهی انسان های آزاده در پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و غزه هستیم و این چیزی جز همان آرمان ها و اهدافی که امام از انقلاب دنبال می کردند نیست.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، وی تصریح کرد: امروز یک نوع شرمساری برای مدافعین رژیم صهیونیستی کودک کش در جهان بوجود آمده است و هر کس که بویی از انسانیت، آزادی و آزادی خواهی برده حتما با این جریان مخالفت می کند.
دهقان تصریح کرد: در جهان امروز، رژیم صهیونیستی با یک بحران هویتی و عقیدتی روبرو شده و شرایط عمومی نشان داده است که دوران افول رژیم صهیونیستی و نظام سلطه را در پیش داریم که این هم ثمره تفکرات امام راحل و انقلاب اسلامی ما است.




منبع:

1403/03/13
14:54:02
5.0 / ۵
228
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
judcms.ir - مالکیت معنوی سایت حقوق و قضا متعلق به مالکین آن می باشد