حقوق و قضا

همه گیری تنهایی در آلمان

همه گیری تنهایی در آلمان

حقوق و قضا: تنهایی یکی از معضلات بزرگ اجتماعی در آلمان شمرده می شود. تازه ترین مطالعات نشان می دهد که بیش از همه جوانان، زنان و کسانی که به تنهایی وظیفه پرورش و نگهداری کودکان را برعهده دارند از تنهایی بیش از پیش رنج می برند.


به گزارش حقوق و قضا به نقل از ایسنا، «الیزابت پاوس» وزیر خانواده، جوانان و سالمندان در آلمان نتایج تازه ترین تحقیقات در مورد پدیده تنهایی در این کشور را اعلام نمود.
او ضمن اعلام این نتایج از تنهایی به عنوان یک «معضل بیش از پیش اجتماعی» سخن گفت و اشاره کرد: اقدامات و گام هایی برای مقابله با نتایج اجتماعی و سلامتی ناشی از تنهایی بیش از پیش انجام خواهند گرفت.
این تحقیقات طولانی مدت نشان میدهد که پدیده تنهایی خصوصاً در دوران همه گیری کرونا و بعد از آن بیش از همه متوجه جوانان بوده است.
قبل از پاندمی کرونا بیش از همه سالمندان و افراد نخبه بودند که از تنهایی رنج می بردند. طبق این تحقیقات اما در دوران همه گیری کرونا افراد بین ۱۸ و ۲۹ سال بیش از اشخاص دیگر از تنهایی بیش از پیش گله داشته اند.
بنا بر این تحقیقات در مجموع زنان، کسانی که به تنهایی وظیفه پرورش و نگهداری فرزندان خودرا به عهده دارند، افراد بیکار و همین طور مهاجران از تنهایی بیش از پیش سخن می گویند. این تحقیقات بازه زمانی ۱۹۹۲ میلادی تا ۲۰۲۱ را در برمی گیرد.
به گزارش دویچه وله، الیزابت پاوس در نشستی خبری در امتداد معرفی نتایج این تحقیقات در عین حال اظهار داشت که تمامی گروههای سنی با معضل تنهایی روبرو هستند و باید به صراحت به این معضل و راه های مقابله با آن پرداخت.
بگفته او، میلیونها نفر در آلمان با معضل تنهایی روبرو هستند؛ پدیده ای که به کل جامعه لطمه می زند.
دولت فدرال آلمان در ماه دسامبر سال قبل میلادی تصمیم گرفته، اقدامات و برنامه های خود برای مقابله با تنهایی به عنوان معضلی اجتماعی را گسترش دهد و اذهان عمومی را بیش از پیش متوجه این پدیده و نتایج آن کند.



1403/03/12
23:28:50
5.0 / ۵
266
تگها: زندان
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
judcms.ir - مالکیت معنوی سایت حقوق و قضا متعلق به مالکین آن می باشد