حقوق و قضا
مدیركل زندان های استان:

1630 نفر از زندانیان لرستان آزاد شده اند

1630 نفر از زندانیان لرستان آزاد شده اند

به گزارش حقوق و قضا، لرستان مدیرکل زندان های لرستان اظهار داشت: 1630 نفر از زندانیان زندان های استان آزاد شده اند.


عبدالمجید کشوری در مراسم محافل قرآنی ویژه ماه رمضان زندان های لرستان که امروز ۲۱ فروردین ماه در بازداشتگاه خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: عباراتی مثل صبر، گذشت و چشم پوشی در بخش های مختلفی از قرآن و روایات تکرار شده است.
وی اشاره کرد: گذشت هم ریشه دینی دارد و هم ریشه فرهنگی از اواخر سال ۹۸ تا حالا بواسطه فرهنگ گذشتی که خصوصاً در قوم لُر می توانیم جویای آن باشیم، با گذشت شکات، ۱۶۳۰ نفر از زندانیان زندان های استان لرستان آزاد شده اند، البته گذشت فقط مختص به بخشش در زندان نیست و در سطح جامعه مصادیق بسیار زیادی دارد.
مدیرکل زندان های لرستان اشاره کرد: عبارت صبر نیز در قرآن به آن اشاره شده که مصادیق مختلفی دارد هم در مصیبت ها، هم در مسائل و مشکلات و هم در امورات دینی مانند صبر بر گرسنگی و تشنگی در ماه رمضان می شود از صبر بهره برد.
کشوری افزود: چشم پوشی و چشم پوشی باید در وجود ما تقویت شود تا به وسیله چشم پوشی ما از گناه و اشتباه دیگران، مسائل و مشکلات بعدی مانند پرخاشگری و خشونت و... به وجود نیاید.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی مدیر حوزه های علمیه استان لرستان نیز در این مراسم، ماه رمضان را بهترین فرصت برای دعا و نیز دعا برای ظهور را بهترین دعا دانست.
وی بیان کرد: حل مشکلات جامعه امروزی ما در گرو ظهور امام زمان (عج) است.




منبع:

1402/01/22
11:33:37
5.0 / 5
361
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
judcms.ir - مالکیت معنوی سایت حقوق و قضا متعلق به مالکین آن می باشد