حقوق و قضا
حادثه خروج قطار مشهد - یزد در طبس، ۱۶

۵۶ دستگاه ماشین آلات سنگین، بالگرد و آمبولانس به محل حادثه اعزام شد

۵۶ دستگاه ماشین آلات سنگین، بالگرد و آمبولانس به محل حادثه اعزام شد

خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: ۵۶ دستگاه ماشین آلات سنگین، بالگرد و آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.


سید ابوالحسن میرجلیلی، امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در طبس که با حضور استاندار خراسان جنوبی، وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اضافه کرد: عوامل مدیریت بحران استانهای خراسان رضوی، یزد، تهران و سیستان و بلوچستان در امدادرسانی به مصدومان این حادثه کمک کردند.

به گزارش حقوق و قضا به نقل از ایسنا، وی ضمن اشاره به در نظر گرفتن زمان طلایی برای انتقال مجروحان به بیمارستان عنوان کرد: این مورد منجر گردید که حتی یک فوتی در راه انتقال به بیمارستان نداشته باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: علاوه بر دستگاههای اجرایی عضو مدیریت بحران، عوامل بسیج و سپاه هم خالصانه از همان ابتدا پای کار بودند.

علی اکبر رحیمی، فرماندار ویژه طبس هم اظهار داشت: از همان زمان اولیه وقوع حادثه اتاق مدیریت بحران در فرمانداری تشکیل و نسبت به امدادرسانی به حادثه دیدگان اقدام شد.

وی ادامه داد: با هم افزایی بین دستگاه ها توانستیم بحران را به خوبی مدیریت کنیم؛ تلاش شد خانواده ها و مسافران در گرمای هوا زیاد منتظر نمانند، بنابراین ساعت هشت و ۴۵ دقیقه قطار فوق العاده برای انتقال مسافران از طبس حرکت کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس ضمن اشاره به تسریع انتقال مجروحان و اجساد از محل حادثه اظهار داشت: حضور مسؤلان کشوری و استانی و هم افزایی بین دستگاه ها در بسیج امکانات و مدیریت بحران این حادثه قابل تقدیر است.



1401/03/18
23:46:07
5.0 / ۵
610
تگها: دستگاه
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
judcms.ir - مالکیت معنوی سایت حقوق و قضا متعلق به مالکین آن می باشد