حقوق و قضا
رئیس كل دادگستری گلستان خبر داد

ورود مدعی العموم به حادثه واژگونی مینی بوس

ورود مدعی العموم به حادثه واژگونی مینی بوس

به گزارش حقوق و قضا گلستان رئیس کل دادگستری استان گلستان از تشکیل پرونده کیفری درباره حادثه واژگونی مینی بوس حامل زائرین بارگاه رضوی در جاده مینودشت به گنبدکاووس اطلاع داد.


حیدر آسیابی در گفت و گو با ایسنا پیرامون حادثه واژگونی مینی بوس حامل زائرین بارگاه مطهر رضوی ضمن اشاره به این که دادستانی گنبدکاووس بعنوان مدعی العموم به این مورد ورود کرده است، اظهار نمود: حادثه دلخراش صبح امروز و واژگونی مینی بوس باعث شد تا دادستان گنبدکاووس ضمن ورود به مبحث نسبت به تشکیل پرونده کیفری در شعبه ششم بازپرسی دادسرا این شهرستان اقدام نماید.
وی با اشاره به اینکه در این پرونده علاوه بر عوامل انسانی، سایر عوامل دخیل در بروز این حادثه هم بررسی خواهند شد، اضافه کرد: دستگاه قضایی این پرونده را به صورت ویژه پیگیری می کند و گزارش اقدامات انجام شده بطور قطع به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.
به گزارش حقوق و قضا به نقل از ایسنا، ساعت دو صبح امروز، یک دستگاه مینی بوس که همه مسافران آن زنان و کودکان بودند در راه بازگشت از سفر زیارتی مشهد مقدس در محور مینودشت به گنبدکاووس و در نزدیکی روستای اسلام آباد واژگون شد که تا کنون این حادثه سه نفر فوتی و ۲۳ مصدوم به دنبال داشته است.



1400/10/06
10:36:45
5.0 / ۵
905
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
judcms.ir - مالکیت معنوی سایت حقوق و قضا متعلق به مالکین آن می باشد